سازمان پدافند غیرعامل دیده بان تهدیدات ترکیبی دشمن است 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

سازمان پدافند غیرعامل دیده بان تهدیدات ترکیبی دشمن است 

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

ارتقای زیرساخت های سایبری کشور ضرورت دارد 

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :سازمانها و ارگانها برای ارتقای زیرساختهای کشور در حوزه سایبری،باید همکاری فزاینده ای با سازمان پدافند غیر عامل داشته باشند. 
کد خبر: ۱۴۲۹۰۲۱

دکتر فرهاد بشیری در گفت و گو با جام جم تاکید کرد : تاکتیک ها و تکنیک های دشمن در عرصه جنگ سایبری تغیر کرده و در این خصوص  لازم است تدابیری برای وابستگی بیش از حد ساختار کشور به بسترهای سایبری اندیشیده شود.بدیهی است برای رفع این دغدغه باید میان سازمان های گوناگون و سازمان پدافند غیر عامل هم افزایی مطلوب تری صورت گیرد. هماهنگی با سازمان پدافند غیر عامل سبب خواهد شد تا از تکرار برخی حوادث مانند حملات سایبری سال گذشته جلوگیری شود و کشور هزینه کمتری در این خصوص بپردازد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه سخت افزاری و سایبری، دشمن نوع حملات و هجمه های خود را به روز می کند. از این رو باید در ابتدا درک معینی از این نقشه دشمنان داشت و در مرحله بعدی، زیرساختهای کشور را در مواجهه با این هجمه های نوین ارتقا داد. با توجه به وابستگی کشور به بسترهای سایبری،  این همکاری ضرورت دارد و باعث می شود در صورت وقوع بحران، کمترین هزینه ممکن برای کشور ایجاد گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها